Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Ένα είδος ανθρώπου που σιχαίνομαι



Tου Γιώργου Σταύρου

Αποφάσισα να γράψω ένα κείμενο για αυτόν τον άνθρωπο, επηρεασμένος από ένα περιστατικό που μου συνέβη πρόσφατα.Δεν είναι κάποιο σπάνιο είδος ανθρωπάκου,ίσως είναι και το πιο συνηθισμένο όμως εγώ θέλω να πω δυο λόγια.
Ένα πρωί λοιπόν καθώς την είχα στήσει σε μια κεντρική πλατεία της πόλης και μοίραζα κάποιο κείμενο, κείμενο που βγήκε απο μια συνέλευση αγωνιζόμενων ανθρώπων και μιλούσε για την
ανεργία και την φτώχεια καθώς και καλούσε σε κάποια δράση και διαδήλωση προκειμένου να αντισταθούμε σε όλο αυτό.Απο ανθρώπους ανεξάρτητους που δεν έχουν φυσικά να κερδίσουν κάτι προσωπικά, εκτός απο τα γενικά οφέλη που έχει κάθε είδους αντίσταση για όλους μας.Απο ανθρώπους που με ανιδιοτέλεια δίνουν καθημερινά μάχες απο τα μέσα τους μέχρι και την έξω κοινωνία για να κάνουν πιο φιλική αυτή τη ζούγκλα,που επέλεξαν ενα άλλο μονοπάτι και όχι εκείνο του καναπέ.
Κι εγώ λοιπόν μοιράζοντας εκείνα τα φυλλάδια για να προσκαλέσω τον κόσμο σε εκείνη την διαμαρτυρία κτλ ήρθα αντιμέτωπος με εκείνο το είδος ανθρώπου.
Πέρασαν πολλοί , άλλοι παίρναν το κείμενο με χαμόγελο και το διάβαζαν, άλλοι το πήραν μα το πέταξαν , άλλοι με σκυμμένο κεφάλι και άγριο βλέμμα δεν το πήραν καν..Εκείνος όμως ο άνθρωπος που θα μιλήσω κάνει κάτι το διαφορετικό.

-Καλημέρα! (και απλώνεις το χέρι να του δώσεις ένα κείμενο)
-Τι είναι αυτό ρε φίλε? , ρωτάει
-Ένα κείμενο της συνέλευσης ''ταδε'' που μιλάει για ''μπλα μπλα μπλα'' και καλεί την Πέμπτη στις 8 για πορεία.
-Και τι ακριβώς λέει? , ξαναρωτάει (χωρίς να απλώνει το χέρι να το πάρει)
-(σήκωσε το κουλό σου και παρ το και διάβασε να δεις τι λέει παλιομαλάκα,τεμπέλη) σκέφτεσαι μα δε το λες! ΕΕ διαβάστε το ,απαντάω!
-Και που ξέρω εγώ τι είστε εσείς για να το πάρω? και τι σκοπό έχετε,μπλα μπλα (και αρχίζει τις θεωρίες συνωμοσίας , και οτι ίσως πιαστεί κορόιδο)! Και γιατί το κάνεις αυτό?Δεν γίνεται να το κάνεις χωρίς να πληρώνεσαι..Ελα πες τι κερδίζεις!
-(H αλήθεια είναι πως για λίγο στα μάτια μου έμοιασες με σάκο του μποξ) αλλά δεν μίλησα.

Βρε παπάρα σκέφτομαι, γαμώ την κουτοπονηριά σας και την καχυποψία σας και γαμώ τις θεωρίες συνωμοσίας που σας έχουν βάλει στο κεφάλι! Τι μπορεί να πάθεις αν το διαβάσεις? Θα μπει ο Σατανάς μέσα σου? Και τι προσωπικό όφελος εχω εγω ρε μπουφε που στη τελική αυτή τη περίοδο δεν είμαι καν άνεργος,και μοιράζω κείμενο για την ανεργία?
Αλλά εγώ βλέπεις εκτος του οτι δεν κοιτάω μόνο την πάρτη μου, εχω την απλή συνείδηση της ταξικής μου ''καταγωγης'' και ξέρω οτι αν σήμερα δουλεύω , αύριο μπορεί να μην δουλεύω και οτι όλοι μαζι πρέπει να είμαστε σε όλο αυτό!Βλέπεις υπάρχει και κάτι άλλο απο αυτό το πρότυπο κοινωνίας που έχεις μάθει που τα πάντα μετριούνται με χρήμα.Υπάρχει αυτό που ονειρευόμαστε εμείς , που δίνουμε μάχες χωρίς προσωπικό όφελος,και που αντί να αράζουμε σαν εσένα τρέχουμε και για σένα.
Εσύ θες να το παίξεις έξυπνος και οτι δεν πιάνεσαι κορόιδο απο ένα κείμενο που ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ενώ καθημερινά σε πιάνουν κότσο χιλιάδες εκμεταλλευτές σου απο αυτά που σου πλασάρουν και πληρώνεις για να πάρεις χωρίς να σου χρειάζονται, μέχρι αυτά που σου βάζουν στο κεφάλι χωρίς να σε ρωτάνε.Για αυτο μας κυβερνούν τόσους αιώνες οι διεφθαρμένοι και οι φασίστες επειδή εσύ δεν πιάνεσαι κότσος εύκολα Ελληναρα μου!

Για να μη πολυλογώ εκείνος ο ανθρωπος βγάζει ύποπτες όλες σου τις ενέργειες ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ που δεν έχει τα κότσια ή την όρεξη να συμμετάσχει.
Και ΟΚ λέω, ας πούμε οτι εγώ το κάνω λάθος, ή οτι είμαι ενας μαφιόζος που ''θέλει να σε γελάσει''
εσύ γιατί δεν το κάνεις όπως νομίζεις? Γιατί πάντα καταλήγεις στην ματαιότητα και απλά γυρνάς στον καναπέ σου κενός και μίζερος (μα χωρίς τύψεις, γιατί δικαιολογηθηκες μεσα σου πως οι αλλοι το ΄κανουν με αλλο σκοπο) και δε μας δείχνεις και εμάς το σωστό δρόμο?
Θα σου πω εγώ τι νομίζω...
Καταρχήν στην εποχή μας οπως είπα κυριαρχεί η κουτοπονηριά, η καχυποψία το αίσθημα ανασφάλειας και οι θεωρίες συνωμοσίας.Στα έχουν περάσει εκείνοι που σε κυβερνούν για να σπαταλήσεις λίγη απο την ελευθερία σου για χαρην μιας πλαστής ασφάλειας.
Για να μη μιλας σε αγνώστους,για να κλειδαμπαρώνεσαι καλα τα βράδια στο σπιτι, για να μην ακους τι σου λένε, για να μην παίρνεις οτι σου δινουν,για μη ''σε πιάνουν κότσο'' οι άλλοι αλλά μονο εκείνοι!Για να μην έρθουμε πιο κοντά ηλίθιε , γιατί όταν είμαστε μαζί μας τρέμουν! Για να είσαι μόνος και να νοιώθω κι εγώ μόνος !
Εξ άλλου πάντα βρίσκεις δικαιολογία για να μη κάνεις τίποτα και να μην αναλάβεις ευθύνες.Είτε μας ψεκάζουν, είτε μας κοροϊδεύουν οι συνδικαλιστές , είτε επειδή το είπε ο Πρετεντέρης !

Δεν θα πω σαν τους αριστερούς οτι φταίμε εμείς που δεν πλησιάζουμε καλά τον κόσμο ή οτι έχουμε ευθύνες που δεν ξεσηκώνεται.Οχι τέρμα αυτά.Αυτο το κείμενο είναι για να σου πω οτι φταίς εσύ ανθρωπάκο και κανένας άλλος!
Οταν ξυπνήσεις όλα μπορούν να αλλάξουν αλλά δεν το κάνεις.Αλλά κουράστηκα να προσπαθώ να σε πείσω για αυτονόητα πράγματα και κυρίως για δικές σου υποθέσεις.Δεν είμαι η μαμά σου.Μείνε άνεργος, στα @@ μου πλεον. Στο 2015 με ένα απλό search στο google μπορείς να ενημερωθείς και να ανοίξεις τα μάτια σου αλλά αντ'αυτού παίζεις παιχνίδια και λιώνεις στο fb..κι εγώ ο χαζός σου μοιράζω κείμενο μέσα στο κρύο, και δε το παίρνεις κιόλας!

''Αν ξυπνήσεις μονομιάς , θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς,μα εσύ έμαθες να προσκυνάς και είσαι άξιος κλωτσιάς'' μ.ξ.



Γιώργος Σταύρου
19/05/2015
Αντίλογος

stonantilogo.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου